dimecres, 20 d’agost del 2014

Resultat del concurs

El guanyador del concurs d'una entrada doble per "Per sobre de totes les coses" ha estat: EDU HIDALGO! 
Moltes gràcies a tots els participants per compartir tot el que us fa sentir el musical. Ha estat molt bonic poder llegir-vos.

Aquestes són les paraules de l'Edu:

Tinc diverses raons per les quals vull tornar a veure aquest fantàstic musical. La primera raó: ni un, ni dos cops són suficients per acabar de gaudir al màxim de l’espectacle. Vull tornar a sentir un nus a l’estomac amb l’amor prohibit del Peter i el Jason; vull quedar-me fent companyia a la Nadia a casa una altra nit; vull riure amb els comentaris de la Germana Chantelle cap a la pobre Diane durant els assajos de Romeu i Julieta; em vull tornar a emocionar mentre la Claire es pregunta qui en té la culpa o mentre l’Ivy s’adona que s’ha fet gran; vull tornar a tenir una revelació on la Verge Madonna acompanyada dels seus provocatius àngels m'incitin a trucar a emergències; vull tornar a anar de festa amb el Lucas i la Kyra a la terra de les meravelles i, encara que sembli mentida, vull anar al confessionari amb els alumnes del St. Thomas. La segona raó és de caire més personal. Vaig descobrir aquesta obra amb el meu novio i, des de llavors, “Nus” s’ha convertit en la nostra cançó. Es podria dir que ens vam enamorar a la vegada que el Jason i en Peter. Ell era el meu enigma i s’ha acabat convertint en la meva resposta, fent que em senti complert al seu costat. Així que m’agradaria viure el moment com si fos un regal i tornar a gaudir d’aquest musical al seu costat.


Queden només dues setmanes, no deixeu de venir!!!

4 comentaris:

  1. L’escrit és preciós! Realment amb això no es pot competir. Felicitats al guanyador!

    P.D.: Teniu pensat fer més concursos?

    ResponElimina
  2. Baja... jo vaig escriure una cosa molt semblant... Felicitats al guanyador i l'aforfunat que l'acompanyi a gaudir d'aquest fantàstic espectacle!
    Estaria bé poder tornar a tenir la oportunitat de concursar per més entrades.

    ResponElimina
  3. Puajajajaja sóc fan de l'Anònim del "Baja... jo vaig escriure una cosa molt semblant... " en serio XD
    PD: seria fantastic k fesiu mes concursos

    ResponElimina
  4. L'he pogut veure en tres ocasions i només tinc paraules d'agraïment. Tot els actors estan esplèndids, la interpretació està realment molt elaborada, té molta força i matisos.

    La companya hi posa una energia, una il.lusió i un talent brillant que es transmet amb una intensitat colpidora. Com a espectador, considero que és un privilegi poder gaudir d'un treball escènic, interpretatiu i vocal d'un altíssim nivell, fet que té encara més mèrit considerant que s'ha tirat endavant el projecte amb molt pocs mitjans.

    Una autèntica llàstima no poder disposar d'un CD amb l'enregistrament (no obstant, qualsevol pot consultar la versió americana i constatar que el treball d'adaptació és excepcional). És un espectacle esplèndid, un musical profund i emotiu, capaç de conmoure i tocar tecles internes amb subtilesa i elegància. Tractant els temes que tracta, aquest musical és un triple salt mortal; d'altra banda, és una aposta arriscadíssima, dirigida amb valentia i veritable amor per l'art en majúscules.

    ResponElimina